.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برقراری نظم و امنیت ویژه کنکور ۱۴۰۰ در مازندران
معاون اجتماعی فرماندهی مازندران از همکاری و تعامل پلیس با آموزش و پرورش مازندران در زمینه تامین نظم و امنیت ویژه کنکور امسال خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی مازندران گفت: فرماندهی انتظامی استان با برنامه ریزی‌هایی که در پی تعامل و هماهنگی‌های ویژه‌ای که با اداره کل آموزش و پرورش مازندران انجام داد، در خصوص برگزاری نظم و امنیت ویژه روز‌های کنکور آمادگی کامل دارد.

او از تدابیر ویژه ترافیکی پلیس راهورمازندران در مسیر حوزه‌های امتحانی داوطلبان شرکت در آزمون سراسری امسال خبر داد و افزود: پلیس راهور مازندران با برنامه ریزی دقیق و تدابیر از پیش تعیین شده وبا شناخت مسیر‌های منتهی به حوزه‌های امتحانی داوطلبان، تمام تلاش خود را با استفاده از اکیپ‌های گشت خودرویی و اعزام نیرو برای روان سازی ترافیکی این مسیر‌ها جهت حضور به موقع داوطلبان در حوزه‌های امتحانی بکار خواهند برد.

سرهنگ ساداتی از تعامل بسیار مناسب نیروی انتظامی و مسئولان قضائی استان در رابطه با برخورد قانونی با هرگونه سوداگری در رابطه با خرید و فروش سوالات کنکور سخن به میان آورد و گفت: کارشناسان خبره و زبده پلیس فتای استان نیز با رصد فضای مجازی و کنترل شبکه‌های اجتماعی مختلف، برخورد جدی با هرگونه سوء استفاده و کلاهبرداری از داوطلبان آزمون سراسری یا فروش سوالات جعلی کنکور، را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ ساداتی در خاتمه ضمن آرزوی موفقیت برای همه داوطلبان آزمون سراسری افزود: داوطبان عزیز و خانواده‌های محترم آنان در صورت هرگونه نیاز به فوریت‌های پلیسی و یامشاهده سوداگری در خصوص تهیه و توزیع سوالات کنکور موضوع را در کمترین زمان ممکن به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.227 seconds.